Koncentrat cynamonowo-kofeinowy Bingo Spa

Koncentrat cynamonowo-kofeinowy jest preparatem przeznaczonym do profesjonalnych zabiegów w warunkach domowych. Zawiera 100 % maksymalnej ilości olejków: cynamonowego, pomarańczowego, goździkowego i kofeiny. Stosowany jest do walki z cellulitem oraz jako substancja spalająca tłuszcz w organizmie. To tak krótko czym jest ten cudowny żel. Jest bardzo wydajny, pudełeczko ma 250 g. Używam od 2 miesięcy, 2 x w tygodniu, a nie zużyłam jeszcze nawet połowy opakowania.
Zapach bardzo intensywny - cynamon i gożdzik, dla mnie dosyć przyjemny.
Cena ok. 35 zł, często w promocji, zakupiłam w sklepie internetowym: http://naturica.pl/


Do tego kupiłam jeszcze folię kosmetyczną do owijania ciała ( cena 14,70 zł). Też starcza na wiele zabiegów. Koncentat wraz z folią to tzw. zabieg "body wrapping" którego celem jest zmniejszenie obwodu, wymodelowanie ciała, wygładzenie i wyeliminowanie nadmiaru tkanki tłuszczowej.
Można owijać poszczególne części ciała, moim problemem jest głównie zbyt duży i wystający brzuszek.

Jak używam: na początek trzeba wykonać próbę uczuleniową czyli posmarować skórę na przedramieniu i pozostawić do następnego dnia, jesli wystąpi zaczerwienienie które nie znika po 24 h trzeba niestety zrezygnować z zabiegu. Ja akurat pomyślnie przeszłam tą próbę. Na początek smarowałam niewielką ilość, owijałam brzuch folią i zmywałam po 30 minutach. Kolejne zabiegi były dłuższe do 45 minut i większą ilość żelu nakładałam. Dodatkowo należy położyć się do łózka i nakryć kołdrą. Też tak robię, ale parę razy wsiadałam na rower stacjonarny i pedałowałam.

Moje wrażenia ze stosowania: przez pierwsze kilka minut czuć przyjemne ciepło, niestety im jest dłużej robi się naprawdę gorąco, skóra piecze, pali, po ok. 25 minutach już nie jest tak przyjemnie. Prawdę mówiąc przy pierwszych zabiegach patrzyłam na zegarek i nie mogłam się doczekać aż to cholerstwo zmyję. Myślę, że im dłużej wykonuje się te zabiegi można się przyzwyczaić do tego i spokojnie można wytrzymać nawet te 45 minut. Po zmyciu żelu brzuch zawsze mam okropnie czerwony, ale za to skóra jest wygładzona, napięta, brzuch wizualnie jest mniejszy. Mierzyłam się owszem przed rozpoczęciem smarowania, wyszło na to że straciłam w ciągu tych 2 miesięcy po 1 cm w okolicach pępka i talii. Niestety zdarzały mi się grzeszki w postaci ciastek lub drożdzówek, ale myślę, że przy odpowiedniej diecie, regularnych cwiczeniach koncentrat naprawdę działa i pomaga stracić tłuszczyk z miejsc niechcianych. Na pewno wygładza, napina i ujędrnia skórę Ja dalej się smaruję, chyba polubiłam ten zabieg mimo pieczenia.

Wpis znajduje się na blogu sklepu: naturica.pl
http://naturica.pl/_blog/

Komentarze

Popularne posty