Czy pielęgnujemy szyję i dekolt tak samo jak twarz? - BANDI GOLD PHILOSOPHY krem na szyję i dekolt recenzja

Skóra dekoltu jest cienka, a przez to podatna na podrażnienia i uszkodzenia. Dodatkowo niewiele tam tkanki tłuszczowej i gruczołów łojowych. Naskórek szybciej traci wilgoć i jędrność. Do 30 stki takie odgniecione na dekolcie zmarszczki stopniowo zanikają w ciągu dnia. Potem już jest coraz gorzej. Z wiekiem skóra na dekolcie staje się coraz cieńsza i wrażliwsza. 
Co zrobić, aby tego uniknąć:
1. Podczas mycia twarzy oczyszczamy również wacikiem dekolt,
2. Delikatnie złuszczamy, ja używam maseczki-peelingu Eveline (2 x w tygodniu)

3. Nakładamy na szyję i dekolt kremy liftingujące na noc, a na dzień serum do dekoltu
Kiedy śpimy na brzuchu, skóra dekoltu rozciąga się, jeśli na boku - marszczy się. Najlepsza pozycja to na wznak, ale wiadomo podczas snu trudno się kontrolować. 
Podobno najskuteczniejszym kosmetykiem, który nawilża, ujędrnia i wygładza to SUPREME NECK LIFT DR. SEBAGH - cena 694 zł ( szoook)
4. Jeśli doszło już do uszkodzeń w głębszych warstwach dekoltu to pozostaje nam mezoterapia igłowa lub zabieg GANEO np. w klinice Sthetic dr. Jagielskiej http://sthetic.pl/zabiegi/zabiegi-na-twarz/zabieg-geneo/




To tak w skrócie, teraz moja pielęgnacja szyi i dekoltu, przyznaję się wcześniejsza pielęgnacja była taka sobie, raz posmarowałam dekolt raz nie, ale któregoś dnia spojrzałam w świetle dziennym na mój dekolt i powiedziałam stop, trzeba coś z tym zrobić. Twarz ciągle muskana kremami, maseczkami, peelingami wygląda nieźle, a na szyi pojawiły się zmarszczki, skóra nie jest tak gładka. Kupiłam więc specjalny krem tylko do tych partii ciała. Wybór padł na krem marki BANDI GOLD PHILOSPY ULTIMATE NECK SHAPER, czyli wyrafinowana kompozycja składników aktywnych o silnym działaniu regenerującym. Dzięki unikalnej recepturze wypełnia zmarszczki i przywraca skórze szyi jedwabistą gładkość, jędrność i nawilżenie, pomaga w odnowie skóry uszkodzonej przez słońce. Zawiera głęboko penetrujący peptyd - Palmitoyl Tripeptide-5, który skutecznie redukuje i wygładza wszystkie typy zmarszczek.


SKŁADNIKI AKTYWNE
  • PALMITOYL TRIPEPTIDE-5 - głęboko penetrujący tripeptyd, który skutecznie redukuje i wygładza zmarszki, stymuluje produkcję kolagenu.
  • SQUALANE.
  • GOLD
  • BORAGO OFFICINALIS SEED OLI (olej z nasion ogórecznika lekarskiego).
  • CRAMBE ABYSSINICA SEED OIL (olej z nasion modraka abisyńskiego).
  • MAURITIA FLEXUOSA FRUIT OIL (olej z owoców Mauritia Flexuosa).
Pojemność: 50 ml , cena : od 80 zł, możemy kupić w Hebe, lub tu lub:sklep internetowy Bandi ( teraz fajna promocja)

Moja opinia: piękne opakowanie, a w nim słoiczek który jest bardzo elegancki, ta koroneczka wokół nakrętki jest boska, wygląda pięknie w łazience na półce, aż szkoda go wyrzucać po skończeniu. Krem ma pompkę, co lubię, bo to bardziej higieniczne. Używam 2 x dziennie, na jedno posmarowanie szyi i dekoltu wystarczą spokojnie 2 pompki. Krem barwy białej, cudowny zapach, którego czuję jeszcze przez jakiś czas po posmarowaniu. Bardzo wydajny! Krem ładnie się rozprowadza i szybko się wchłania. Pompka trochę zacinała się pod koniec kuracji, od spodu widać ile zostało kremiku.
Czy po miesięcznym smarowaniu mój dekolt i szyja odmłodniały o 10 lat?...he he aż takich efektów nie ma niestety, zmarszczki te widoczne są dalej, ale nie pogłębiły się, no cóż naprawdę pozostaje mi chyba mezoterapia dekoltu, ale  te delikatne znikły, skóra wygładziła się i jest na pewno lepiej nawilżona i napięta. Za to myślę, że skóra na szyi uległa poprawie, bardziej jędrna, elastyczna. Czy kupię kolejny krem Bandi? jeszcze nie wiem, może znajdę inny, taki który odmłodzi mój dekolt, a przynajmniej znikną te zmarszczki najbardziej widoczne. Może mi polecicie coś? 

Komentarze

Popularne posty