YOSKINE demakijaż do cery normalnej i mieszanej oraz mikrodermabrazja

YOSKINE to najnowsza, luksusowa marka w portfolio DAX Cosmetics, polskiej firmy z 25-letnim doświadczeniem w pielęgnacji skóry.
Sekret YOSKINE to ciągłe poszukiwanie doskonałości, dążenie do odkryć i inwestowanie w badania naukowe. YOSKINE jest ekskluzywna pod każdym względem. Jej preparaty są znakomitej jakości, a przy tym skomponowane tak, by idealnie odpowiadać na indywidualne potrzeby kobiecej cery.
Dziś recenzja kosmetyków do demakijażu dla cery normalnej i mieszanej:

1. NORMALIZUJĄCY ŻEL PRZECIWZMARSZCZKOWY
200 ML, CENA 20 ZŁ - 25,51 ZŁ

DZIAŁANIE:
Luksusowy preparat do oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu. Dokładnie usuwa ze skóry makijaż, zanieczyszczenia i nadmiar serum. Zawiera Duo-Kwas hialuronowy HMW+LMW, który wygładza zmarszczki, ujędrnia skórę i intensywnie nawilża. Sebumatrix redukuje wydzielanie serum i zwęża pory, a lipidy zbożowe zabezpieczają skórę przed wysuszaniem. Preparat koi podrażnienia oraz nadaje cerze świeży i promienny wygląd.
STOSOWANIE:
Niewielką ilość żelu rozprowadzić na zwilżonej skórze twarzy, oczu, szyi i dekoltu. Delikatnie masować, po czym spłukać wodą.
Moja opinia: żel o pojemności 200 ml jest w plastikowej buteleczce z pompką, ja mam akurat mniejszy (75 ml) , który dostałam gratis do toniku. Żel gęsty o ładnym zapachu, można wyczuć nuty morskie, wydajny, niewielka ilość sprawia, że dokładnie oczyszcza twarz, nie ściąga skóry ani jej nie wysusza. Nie pieni się tak jak inne żele, ale jest skuteczny. Można nawet użyć do oczyszczenia oczu z makijażu i co najważniejsze nie podrażnia ich. Spróbowałam, chociaż do demakijażu oczu używam osobny płyn, ale potwierdzam zmywa makijaż i nie szczypie w oczy.

2. NORMALIZUJĄCY TONIK PRZECIWZMARSZCZKOWY
200 ML, CENA 20 ZŁ -25,51 ZŁ


DZIAŁANIE:
Luksusowy tonik bezalkoholowy, który usuwa resztki makijażu i zanieczyszczeń. Przywraca odpowiedni poziom pH skóry, koi podrażnienia, orzeźwia i nadaje skórze jedwabistą gładkość. Zawiera Duo-Kwas hialuronowy HMW+LMW, który wygładza zmarszczki, ujędrnia skórę i intensywnie nawilża. Sebumatrix redukuje wydzielanie serum i zwęża pory, a lipidy zbożowe zabezpieczają skórę przed wysuszaniem. Produkt wzbogacony łagodzącym D-pantenolem.

STOSOWANIE:
Po użyciu żelu, codziennie rano i wieczorem oczyścić tonikiem skórę twarzy, oczu, szyi i dekoltu.
Moja opinia: pierwszy raz mam tonik w tak pięknej buteleczce z pompką, prezentuje się naprawdę elegancko. Pompka daje wrażenie dużej wygody i estetyki. Żadnych zacięć pompki ani rozpryskiwania się na boki no i przez to bardzo higieniczny. Tonik o barwie niebieskiej, zapach bardzo ładny, świeży tak jak żel. Bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczeniem twarzy i oczu, pozostawia ją dobrze nawilżoną, łagodzi podrażnienia.Pozostawia na twarzy delikatną powłoczkę, tak to wyczuwam.Twarz potem mniej się błyszczy. Cały zestaw sprawia, że czujemy się komfortowo i świeżo.

3. MIKRODERMABRAZJA
SZAFIROWY PEELING PRZECIWZMARSZCZKOWY CERA NORMALNA I MIESZANA
75 ML, CENA: 29,16 ZŁ

DZIAŁANIE:
Luksusowy preparat ze sproszkowanym Szafirem, który posiada rewelacyjne właściwości polerowania skóry poprzez powierzchniowe ścieranie martwych komórek naskórka. Dzięki temu znakomicie oczyszcza i zmniejsza rozszerzone pory, a także widocznie wygładza strukturę naskórka. Zawiera Duo-Kwas hialuronowy HMW+LMW, który wygładza zmarszczki, ujędrnia skórę i intensywnie nawilża. Sebumatrix redukuje wydzielanie serum i zwęża pory, a lipidy zbożowe zabezpieczają skórę przed wysuszaniem, ściąganiem i szorstkością. Idealnie nadaje się do mikrodermabrazji skóry. Pobudza samo regenerację komórek, co sprawia, że skóra zyskuje zdrowy koloryt i świeży, młodzieńczy wygląd.

STOSOWANIE:
Raz w tygodniu nałożyć peeling na zwilżoną skórę twarzy, szyi, ramion i dekoltu. Omijając okolice oczu, delikatnie masować okrężnymi ruchami przez 1-2 minuty, po czym zmyć preparat.
Moja opinia: piękny świeży zapach koloru jasnoniebieskiego,  posiada liczne malutkie, ale dość ostre drobinki, które inaczej niż peeling ścierają naskórek, raczej polerują skórę, nie wiem czy coś podobnego można odczuć podczas kosmetycznej mikrodermabrazji, bo nie miałam nigdy robionej. Po kilkuminutowym masażu i zmyciu twarz jest na początku lekko zaróżowiona, ale też niesamowicie gładka,  peeling usuwa martwy naskórek, zwęża nieznacznie pory, kremy nałożone po nim szybko się wchłaniają. Bardzo wydajny! Co do zmarszczek hmm trudno powiedzieć, mam owszem kurze łapki i jakieś tam niewielkie pod oczami, no ale omijam okolice oczu, na pewno ścierając martwy naskórek przyczynia się do wygładzenia buzi i nie pogłębiania się zmarszczek.Polubiłam go, zagości na stałe w mojej pielęgnacji.

Kosmetyki Yoskine możemy kupić w sklepie internetowym firmy: http://www.sklep.dax.com.pl/yoskine-b1
Ja kupiłam w www.aptekagemini.pl


Komentarze

  1. Przetestowałam w swoim życiu dziesiątki tego typu specyfików, ale fakty są takie, że dopiero mikrodermabrazja zagwarantowała mi najszybsze i najlepsze efekty. Zabieg ten można dziś wykonać w wielu renomowanych gabinetach urody, ja akurat byłam w salonie znajdującym się ma terenie Bielska-Białej i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jeszcze tego zabiegu, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, na jesieni wypróbuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty