Podkład Matte&Cover PAESE

Ostatnio korzystając ze zniżek w gazetach Flesz i Viva kupiłam parę kosmetyków na stoisku firmowym PAESE:
Dziś o podkładzie kryjąco-matującym opracowanym specjalnie dla cery tłustej i mieszanej. Wybrałam kolor ciepły beż, nr 201, pojemnosć 50 ml, cena : ok.40 zł.
Ultralekka konsystencja podkładu, oparta na lotnych olejkach silikonowych pozwala skórze oddychać przez cały dzień, dzięki czemu nie dopuszcza do powstawania zaskórników. Nowatorska formuła SEBUM CONTROL równoważy strefy tłuste i suche, a aktywne mikrogąbeczki rozpraszają warstwę tłuszczu na skórze, pozostawiając ją naturalnie matową. W efekcie cera jest nieskazitelnie gładka, a wszystkie niedoskonałości perfekcyjnie zakamuflowane.
 
Moja opinia: podkład dostajemy w szklanej buteleczce z pompką.Pompeczka dobrze działa i dozuje taką ilość jaką chcemy. Podkład dobrze rozprowadza się, wchłania się dość szybko, wspaniale stapia sie ze skórą. Pozostawia ją pięknie wygładzoną, zmatowioną, daje efekt przyjemnego, aksamitnego wyglądu twarzy. Nie roluje się, nie tworzy efektu maski, jest bardzo naturalny. Jedyne co może przeszkadzać to brzydki zapach, niby to orzechowy, ciężki, nieprzyjemny, na szczęście po jakimś czasie znika.
Podzielę swoją opinię na 2 części: mat i krycie.
A więc jeśli chodzi o mat: matuje a jakże, bez bazy twarz zaczęła mi się świecić po 4 godzinach, z bazą mat utrzymuje się dobrych kilka godzin dłużej. W tej kwestii byłam bardzo happy, bo naprawdę moją cerę mieszaną i  błyszczącą ciężko jest zadowolić.
Jeśli chodzi o krycie: kryje owszem, ale niewielkie przebarwienia i jakieś tam drobne niedoskonałości. Dla takich cer z niewielkimi problemami ten podkład jest naprawdę świetny.  Nie zapycha porów, nie powodował u mnie podrażnień ani uczulenia .Ale niestety większe krosty nie przykryje tak, żeby wszystko zatuszować. Właśnie mi się to przydarzyło, przestałam brać collagen, byłam przed okresem i nagle wyskoczyło mi  coś tu i tam. I tu podkład Paese nie pokrył pięknie wszystkiego. Musiałam pomóc sobie korektorem.
Ogólnie tak jestem zadowolona z podkładu, cena bardzo przystępna, a wydajność spora. Czekam aż wszystko mi się wygoi i będę go używała z wielką przyjemnością.
Od lewej: nałożona kropla prosto z dozownika, lekko rozstarte, bardziej rozstarte,
 ale też nie do końca

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Nylon-12, Cyclomethicone, Glycerin, PEG-12 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Polybutene, Aluminium Starch Octenylsuccinate, PEG-12 Dimethicone Crosspolymer, Sodium Chloride, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Panthenol, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Parfum, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Alphaisomethyl Ionone, Cinnamal, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, +/- [CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891].
 

Komentarze

Popularne posty