Puder mineralny sypki PAESE

A ja znowu o Paese, ale ta firma naprawdę mnie zaskakuje oczywiście bardzo pozytywnie! Dziś o pudrze mineralnym sypkim dla cery mieszanej i tłustej.


Mineralny puder matujący składa się w 60% z naturalnej glinki wydobywanej w basenie Morza Śródziemnego, w okolicach Katalonii. Glinka wpływa na poprawę metabolizmu skóry, uwalniając od niej substancje czynne, sole mineralne i niezbędne dla skóry oligoelementy. Zawarte w niej pierwiastki dotleniają skórę, ułatwiają penetrację składników odżywczych do naskórka. Zapewniają równowagę i stabilność procesom regeneracji skóry. Pomagają usunąć toksyny, zanieczyszczenia i  zbędne produkty przemiany materii. Puder mineralny to kosmetyk wielofunkcyjny. Można go stosować jako podkład oraz jako puder wykończeniowy.Może być również nakładany na mokro, aby uzyskać mocniejszy efekt krycia. Kryje niedoskonałości skóry, matuje, wyrównuje jej koloryt. Działa ściągająco i przeciwbakteryjnie, wchłania nadmiar sebum, dba o prawidłowe Ph naskórka.

Pojemność: 15 g, cena: 39 zł, 12 miesięcy na zużycie od otwarcia.

Ja używam tylko pudru sypkiego i ten firmy Paese spodobał mi się tak bardzo, że porzuciłam obecny, który stosowałam i odtąd ten będzie moim ulubieńcem.
Puder zapakowany w kartonik, który posiada wszystkie niezbędne informacje. W kartoniku mamy plastikowy pojemniczek, niczym takim nie wyróżniający się, aczkolwiek bardzo poręczny i niewielki, akuracik do kosmetyczki lub małej torebki.


Jedyny minus to wieczko z dziurkami, które ciężko otworzyć. Wsypuję więc na zakrętkę, poduszeczką nabieram i nanoszę na twarz. Wybrałam odcień naturalny nr 2, myślę, że mój wybór był doskonały.Jest jeszcze kolor jasny beż. Tu możemy zobaczyć kolory w sklepie internetowym PAESE
A teraz same plusy: puder świetnie nakłada się, jest bardzo wydajny, przykrywa drobne niedoskonałości, nie sypie się, nie uczula. Matuje, ale nie za długo. Twarz przypudrowana nim sprawia wrażenie zdrowszej, ładniejszej i daje taki super aksamitny efekt na skórze. Wierzę w jego działanie przeciwbakteryjne, puder jest bez parabenów, talku, alergenów i składników perfumujących.Makijaż z tym pudrem utrzymuje się cały dzień, 2 razy w ciągu dnia muszę się jedynie trochę poprawić, przykładając poduszeczkę z odrobinka pudru, ale to ze względu na moją tłustą, świecącą twarz. W żadnym przypadku nie ma mowy o pudrze, który znika.Jest świetny, dopóki nie znajdę lepszego ten będzie moim ulubionym. Koniec kropka.....

Paese ma w swojej ofercie mnóstwo innych pudrów: ryżowy, bambusowy, rozświetlający, matujący z olejem arganowym, Słońce Egiptu, nawilżający....no gdzie mamy tak ogromny wybór, popatrzcie sami:klik

Polecam też polubienie strony na fb, gdzie będziecie na bieżąco o rabatach, promocjach, które firma często oferuje: klik
Na koniec skład; Illite, Bismuth Oxychloride, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Pheenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, [+/-; Ci 77891, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499] 

Komentarze

Popularne posty