Moje promocyjne zakupy w Rossmannie

Też uległam promocji 40% w Rossmannie i porobiłam zapasy. Niektóre z was mają pewnie już dość postów o promocjach, ale ja lubię zaglądać do takich, czytać co komu się udało dorwać w promocyjnej cenie. To mój pierwszy taki post i powiem wam, że jestem zadowolona, za niewielką kwotę kupiłam kilka rzeczy, tym bardziej, że idą u mnie jak burza ( wiadomo dwie kobiety w domu lubiące się malować, peelingować, maseczkować...- mowa o mnie i mojej córce).
Tak więc moje promocyjne kosmetyki do codziennego użytku to:
1. BIELENDA Kolagenowe odmłodzenie płyn micelarny 3 w1 ( cena po rabacie 5,20 zł) - świetnie oczyszcza,
2. BIELENDA Aktywny tonik odmładzający ( 7,20 zł) - pozostawia skórę twarzy nawilżoną i fajnie wygładzoną,
3. ZIAJA liście manuka, tonik zwężający pory ( 4,49 zł) - to moja już trzecia butelka, jest fantastyczny!,
4. GARNIER płyn micelarny do cery tłustej ze skłonnościami do niedoskonałości ( 10,80 zł) - na razie używa moja córka i jest mega zachwycona,
5. BIELENDA uszlachetniony olejek arganowy do oczyszczania i mycia twarzy + pro retinol ( 7,12 zł) mimo parafiny w składzie na razie super,
6. NIVEA dwufazowy płyn do demakijażu oczu ( 7,80 zł) - kiedyś miałam, był ok,
7. ZIAJA dwufazowy płyn do demakijażu oczu ( 3,60 zł) - zmywa doskonale makijaż oczu,
8. BIELENDA aktywne serum odmładzające, zawiera retinol, witaminę E, liposomy do cery dojrzałej na noc (11,20 zł) - jestem jego bardzo ciekawa,
9. BIELENDA serum z olejkiem arganowym, kuracja na noc przeciw niedoskonałościom skóry (10,00 zł) - czytałam, ze jest całkiem dobry,
10. AVA Aktywator młodości z kwasem hialuronowym ( 14,10 zł) - kusił mnie od dawna

Ceny w nawiasach podałam już po rabacie. Za wszystkie kosmetyki zapłaciłam 81,51 zł 
Mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna :)
Lubicie takie posty, co kupiłyście w promocji?

Komentarze

Popularne posty