Warsztaty NeoNail podczas konferencji Meet Beauty i mój manicure hybrydowy

24 października 2015 r. byłam na największej w Polsce konferencji dla blogerów i vlogerów urodowych w Studio BABKA w Warszawie.
Było już tyle postów i opisów o tym fantastycznym spotkaniu, więc nie będę nic już pisała, tym bardziej, że minęło od tamtego dnia sporo czasu.
Konferencja była udana, spędziłam przyjemnie sobotę, mogłam poznać inne dziewczyny piszące blogi, mogłam posłuchać ciekawych wykładów i wyszłam z cudownymi prezentami.

Największą radość sprawiły mi warsztaty paznokciowe, na których przedstawiciele firmy NEONAIL opowiadali o swoich produktach, a także można było poznać krok po kroku tajniki wykonania manicuru hybrydowego.

Na wielkim ekranie podpatrywaliśmy jak wykonać manicure hybrydowy:




Firma NeoNail ma bogaty asortyment lakierów do paznokci, naprawdę jest w czym wybierać:





A oto co każda z uczestniczek warsztatów dostała:


1. Aceton do zmywania lakieru,
2. Cleaner czyli płyn do odtłuszczania naturalnej płytki paznokcia jak i tipsów.
Niezbędny jest do przemywania masy żelowej oraz akrylowej. Dzięki cleanerowi paznokcie nabierają niezwykłego blasku.

3. baza, 
4. top coat czyli lakier zabezpieczający, ostatnia warstwa lakieru,
5. lakiery kilka rodzaji
6. efekt syrenki - drobniutki, lśniący i multikolorowy pyłek
7. cyrkonie SWAROWSKI
8. pilnik,
9. blok polerka do zmatowienia paznokci
10. patyczki do odsuwania skórek lub nakładania ozdób,
11. olejki do natłuszczania skórek,
12. ręcznik z logo firmy,
11. mini lampa LED 9w
Mini lampa ledowa przeznaczona jest do utwardzania lakieru hybrydowego oraz żeli ledowych. Mała i poręczna. Świetnie sprawdza się w podróży. 
Lampa posiada timer: 30,60 oraz 90 sek.Wystarczy podłączyć do gniazdka i następnie ustawić pożądany czas za pomocą włącznika.Przed utwardzaniem produktu ,lampę należy rozgrzać ustawiając ją na 60sek .

Manicure hybrydowy jest łatwy do wykonania, a efekty są niesamowite. Lakier utrzymuje się do 2 tygodni, czasami dłużej, lakier nie odpryskuje, nie schodzi, paznokcie są codziennie błyszczące i każdego dnia wyglądają przepięknie. 
No i niestety manicure hybrydowy jest uzależniający, ja już nie wyobrażam sobie zwykłego manicure. Uwielbiam hybrydy!
Swoje paznokcie pomalowałam lakierem NEONAIL nr 4629-1 kolor ROMANTIC ROSE , dodatkowo użyłam na 2 palce efekt syrenki i na palec środkowy cyrkonie.
Wykonanie manicuru hybrydowego w skrócie:
1. Przemywamy paznokcie acetonem z resztek lakieru, odsuwamy skórki i nadajemy odpowiedni kształt przy użyciu pilnika,
2. Paznokcie delikatnie matowimy polerką,
3. Przemywamy paznokcie wacikem nasączonym Cleanerem, czekamy chwilę, aż odparuje,
4. Nakładamy cienką warstwę HARD BASE i utwardzamy w lampie 9w na 60 sek.,
5. Nakładamy warstwę lakieru hybrydowego i utwardzamy w lampie 60 sek, można nałożyć drugą warstwę i znów utwardzamy w lampie,
6. Na koniec aplikujemy HARD TOAP i ponownie utwardzamy pod lampą.
7. Warstwę przemywamy Cleanerem
8. Na koniec stosujemy oliwkę, która natłuści i odżywi skórki.

Komentarze

  1. Świetna relacja! Widzę, że hotele konferencyjne w okresie letnim są oblegane przez wiele dużych firm. Sama niedawno uczestniczyłam w konferencji organizowanej przez dużą markę kosmetyczną. Wydarzenie odbywało się w świetnie przystosowanym hotelu, tak więc wszystko przebiegło idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to prawda miejsce i organizacja konferencji jest zawsze na wysokim poziomie :)

      Usuń
  2. Z takich warsztatów można wynieść bardzo cenną wiedzę. Najważniejsze jest jednak to, by zorganizować je w sposób przemyślany, ponieważ tylko wówczas możemy liczyć na to, że wszystko przebiegnie bez zarzutu. Jakiś czas temu w mojej firmie odbywał się podobny event, nad którego przebiegiem czuwała agencja eventowa z Poznania. Dzięki ciekawym scenariuszom wydarzenie to przeszło wręcz do historii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty