EVELINE Intensywnie odżywczy balsam do ciała Malina Nordycka

Niedawno dostałam od firmy Eveline wielką paczuchę z produktami do testowania, za co bardzo dziękuję firmie. Wszystko obiecuję przetestować i zdać relację.
Na pierwszy rzut jako, że skończył mi się balsam do ciała poszedł intensywnie odżywczy balsam do ciała Malina Nordycka przeznaczony do skóry suchej, wrażliwej i alergicznej.
Dawno już nie urzekł mnie tak ogromnie drogeryjny balsam do ciała. Mówię wam cud malina i to nordycka...

Balsam jest z serii BodyCare Med.+, to seria opracowana w ścisłej współpracy z dermatologiem. Wyróżnia ją wysoka zawartość składników aktywnych i optymalna tolerancja nawet w przypadku najbardziej wrażliwej skóry.
Posiada unikalną kompozycję odżywczą:
- Ekstrakt z maliny nordyckiej, unikalnej rośliny o niezwykłych właściwościach, zwanej „skandynawskim złotem”, która wykazuje silne działanie odżywcze, antyoksydacyjne i ochronne.
- Masło shea intensywnie odżywia i poprawia elastyczność skóry, pozostawiając na niej ochronny płaszcz lipidowy.
- Olej makadamia natychmiast zmiękcza i wygładza, przywracając skórze aksamitną gładkość.
- Kwas hialuronowy - nawilża skórę.


Balsam przykuwa uwagę uroczym opakowaniem koloru różowego, posiada sporą pojemność, bo aż 350 ml i wygodną w użyciu pompkę. 
Balsam gęsty koloru białego, o bardzo ładnym zapach. Pachnie słodko, ale nie drażniąco, faktycznie czuć malinki, zapach dość długo utrzymuje się na skórze. Świetnie się rozprowadza, szybko się wchłania i pozostawia miekką, nawilżoną, gładką skórę. Nie mamy uczucia lepkości po zastosowaniu. Mam wrażenie, że zostawia delikatny film ochronny. Używany regularnie sprawia, że mamy skórę w świetnej formie, idealny dla skóry suchej jak i wrażliwej. Ciało po posmarowaniu nie szczypie, nie swędzi ( nie mogę sobie przypomnieć po jakim balsamie strasznie mnie swędziała skóra). 
Balsamu używam też w ciągu dnia do pięlęgnacji dłoni, od czasu do czasu mam problem z suchą skórą na rękach, a balsam ratuje ją perfekcyjnie.
Dla mnie jest rewelacyjny, jak na razie najlepszy z dostępnych produktów drogeryjnych,a  do tego tani i wydajny. Polecam!
Pojemność: 350 ml,cena: 14,99 zł w Rossmann lub 17,99 zł w sklepie Eveline
  
SKŁADNIKI:
Aqua (Water), Glycerin, Cetyl Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Corallina Officinalis Extract, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Panthenol, Tocopherol, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Olus Oil, Dimethicone, Parfum (Fragrance) Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Disodium EDTA, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, CI 16255.

Jako, że święta jeszcze trwają życzę Wam Spokojnych i Rodzinnych Świąt, zdrowia, szczęścia i pomyśności!

Komentarze

  1. Dzięki za tą recenzje. Bardzo mi się przydała. Postawcie w swojej codziennej pielęgnacji na naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo, miło mi, ja stawiam ostatnio tylko na naturalne kosmetyki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty