Naturalny olejek ryżowy do demakijażu YASUMI


 
Nie wyobrażam sobie już demakijażu twarzy bez pierwszego kroku czyli zmywania makijażu za pomocą oleju. Miałam już olejek RESIBO, WHAMISA, zestaw OCM firmy Naturalne Piękno. Wciąż testuję z przyjemnością i z ciekawością inne oleje i tym razem mój wybór padł na olej marki YASUMI.
 

100% naturalny olejek do demakijażu OCM i pielęgnacji twarzy otrzymywany w procesie tłoczenia na zimno łusek ryżowych. Olej ryżowy bogaty jest w wiele aktywnych biologicznie składników takich jak kwasy tłuszczowe, sterole roślinne czy gamma-oryzanol. Dzięki tym składnikom olej doskonale zmiękcza i nawilża skórę. Hamuje procesy starzenia, niweluje plamy, cienie i obrzęki. Ma działanie przeciwzapalne i łagodzące Dodatkowo chroni skórę przed promieniowaniem UV oraz reguluje pracę gruczołów łojowych. Ma działanie przeciwrodnikowe. Olej nie zapycha porów oraz jest hipoalergiczny, dzięki czemu nadaje się dla cer wrażliwych  i delikatnych. Demakijaż YASUMI Rice Bran Oil pozostawia skórę oczyszczoną jędrną, gładką i delikatną w dotyku, gotową do dalszych etapów oczyszczania.
Olejek umieszczony w plastikowej butelce z zakrętką i jak to olejek tłusty i oleisty koloru żółtego. Zapach neutralny. Nakładam jedną porcję na dłoń i masuję suchą skórę twarzy. Przy okazji wykonuję masaż twarzy. Po kilku minutach przecieram twarz szmatką muślinową ( mam z zestawu Resibo) zmoczoną  w wodzie. Czynność tą powtarzam kilka razy. Zabrudzenia i resztki makijażu widać dobrze na szmatce. To znak dla mnie, że zmyłam porządnie skórę, a to co jeszcze zostało domywam żelem bądź piankę i na koniec tonikiem. Olejek nie zapycha porów, nie podrażnia, w żadnym wypadku nie wysusza i nie przyczynia się do powstawania niedoskonałości. Jednorazowo do użycia nie wymaga zbyt dużej ilości, więc wydajność jest w marę duża, a do tego cena niezbyt wygórowana. 
Olejek dobrze domywa makijaż, jest przyjemny w użyciu i dość wydajny. Ale ...no właśnie niestety numerem pierwszym u mnie jest nadal olejek RESIBO. Szukam dalej takiego, który przebiłby mojego faworyta. Może Wy mi polecicie swój ulubiony olejek, może ja też w nim się zakocham.

Pojemność: 100 ml, cena: 29 zł, dostępność: sklep Yasumi

Komentarze

Popularne posty