SENSUM MARE zestaw ALGOLIGHT


Sensum Mare to polska marka produkująca dermokosmetyki. W ich ofercie znajdziemy dwie linie:

1.    ALGOLIGHT (niebieska) przeznaczona jest do cery tłustej, mieszanej, trądzikowej czy ze skłonnością do nadmiernego wydzielania sebum.

2.    ALGORICH (różowa) która przeznaczona jest do skóry suchej i bardzo suchej. Ta linia doskonale sprawdza się również u cer dojrzałych i wrażliwych.
Ponadto jest jeszcze zaawansowany i bogaty krem pod oczy o działaniu przeciwzmarszczkowym ALGOEYE ( mam w planach zakup) oraz bogaty tonik do twarzy o działaniu odżywczym i nawilżającym ALGOTONIC.
Produkty Sensum Mare nie zawierają parabenów, silikonów, są przebadane dermatologicznie oraz alergologicznie.

 Z racji, że mam cerę mieszaną wybrałam zestaw ALGOLIGHT, który dziś Wam opiszę:



ALGOLIGHT zaawansowane serum rewitalizujące i przeciwzmarszczkowe do cery tłustej i mieszanej

Serum zawiera potężną dawkę 18 składników aktywnych skutecznie redukujących zmarszczki oraz oznaki starzenia.
Unikalne połączenie alg z wodą z lodowca, bogate w minerały i pierwiastki śladowe, umacnia skórę oraz normalizuje pracę gruczołów wydzielniczych. Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy zwiększa poziom wygładzenia, działa liftingująco zwiększając jędrność skóry. Wyciąg z pereł działa antybakteryjnie, powstrzymuje odpływ wody z bariery naskórka. Ekstrakt z 7 alg wzmacnia i rewitalizuje skórę oraz łagodzi podrażnienia. Wyjątkowy rodzaj algi – zielony kawior – dostarcza cennych składników odżywczych i jak gąbka przyciąga wilgoć, a później stopniowo ją uwalnia, gdy skóra tego potrzebuje. Arginina, zapewnia nawilżenie głębszym warstwom skóry oraz wzmacnia barierę lipidową.

 Serum w bardzo eleganckiej buteleczce, zapakowane w kartonik. Serum ma postać żelową, bez trudu można nabrać odpowiednią ilość kroplomierzem. Zapach dość przyjemny, świeży, ale nie perfumowany( parfum jest na ostatniej pozycji). Przy nakładaniu na skórę twarzy serum na początku jest lepki, ale nie przeszkadza to w sprawnym rozłożeniu na całą buzię. Szybko się wchłania. Po kilku minutach nakładam krem z tej samej serii. Serum dość wydajne, przy nakładaniu rano i wieczorem ( chociaż czasami wieczorem omijałam ze względu na inne sera. które stosuję) starczył na ok. 2 miesiące i jeszcze ciut jest.
Produkt naprawdę rewelacyjny, jestem pod wrażeniem  zarówno wyglądu opakowania jak i efektów jakie zadziałał na mojej skórze .


Ingredients: Aqua, Glycerin, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Xanthan Gum, Hydrolyzed Pearl, Alphanizomenon Flos-Aquee Extract, Caulerpa Lentillifera Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Lithothamnium Calcareum Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Arginine, Sodium Lactate, Sodium Pca, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Citric Acid, Polysorbate 20,Gluconolactone, Calcium Gluconate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Parfum

Serum o pojemności 35 ml kosztuje 139 zł, kupimy go na stronie producenta: klik

ALGOLIGHT zaawansowany krem przeciwzmarszczkowy i rewitalizujący

 W kremie mamy jeszcze więcej składników aktywnych, bo aż 27, które skutecznie redukują zmarszczki i oznaki starzenia. Unikalne połączenie wody z lodowca i ekstraktu z sześciu alg morskich silnie odżywia skórę twarzy. Zawarty w kremie niskocząsteczkowy kwas hialuronowy posiada silne właściwości wiązania wody. Nawilża skórę, nadaje jej elastyczność, działa liftingująco przywracając jędrność. Wyciąg z pereł  jest bogatym źródłem aminokwasów, działa odżywczo i nawilżająco, spowalniając procesy starzenia. Zielony kawior – unikalna alga, dostarcza skórze cennych składników odżywczych. Ekstrakt z nowozelandzkiej paproci wpływa na procesy odnowy komórkowej. Olej monoi, zwany cudem wysp Polinezji, chroni skórę przed utratą wilgotności, wygładza i poprawia jej elastyczność, chroni przed działaniem wolnych rodników. W jego skład wchodzi wyciąg z kwiatu gardenii tahitańskiej, który ma właściwości odmładzające i sprawia, że skóra jest długo nawilżona i wygładzona. Masło shea tworzy na skórze delikatny  film ochronny, skutecznie chroniąc przed czynnikami zewnętrznymi  a pantenol koi i łagodzi podrażnienia. Arginina, naturalny aminokwas, silnie nawilża.

Krem w szklanym słoiczku, zabezpieczony sreberkiem i dodatkowo wieczkiem, zapakowany w kartonik. Posiada barwę białą i bardzo przyjemny zapach. Kremik ma konsystencję puszystą, bardzo lekką, przyjemnie się go używa. Szybko się wchłania. Używałam go zarówno na dzień jak i na noc, starczył na 2 miesiące. Na dzień stosowałam niewielką ilość, ale i tak dobrze współgrał z makijażem. Na noc już sobie nie żałowałam i nakładałam grubszą warstwę. Nie zostawiał tłustej warstwy, nie lepił się.


 
Ingredients: Aqua, Isoamyl Cocoate, Glycerin, Trisostearin, C13-15 Alkane, Polyglyceryl –3 Dicitrate/Stearate, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamnium Calcareum Extract, Cyathea Cumingii Leaf Extract, Hydrolyzed Pearl, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Caulerpa Lentillifera Extract, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Sorbitan Olivate, Xanthan Gum, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactil Acid, Allantoin, Panthenol, Arginine, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Cocos Nucifera Oil, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Glyceryl Caprylate,  Cinnamic Acid, Levulinic Acid, Sodium Levulinate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum
 
Krem o pojemności 50 ml kosztuje 119 zł i kupimy go w sklepie sensum mare.pl


Moja opinia o zestawie:
Uważam, ze produkty Sensum Mare są warte każdej złotówki, to naturalne kosmetyki  z naprawdę świetnym składem. Zestaw ALGOLIGHT spisał się idealnie w pielęgnacji mojej dojrzałej i mieszanej cery, ale dla młodszych tez są jak najbardziej wskazane.
Zarówno serum jak i krem wspaniale pielęgnował moją twarz, skóra była nawilżona, odżywiona, zrelaksowana. Może nie wyprasował zmarszczek, ale na pewno zadziałał prewencyjnie. Skóra wyglądała zdrowo, była w dobrej kondycji podczas stosowania produktów. Kosmetyki nie uczuliły mnie, nie spowodowały podrażnienia ani uczulenia. Mam nadzieję, że oferta sklepu będzie się rozszerzała stopniowo i pojawią się też inne kosmetyki.
Mam zamiar kupić krem pod oczy, który zbiera pozytywne recenzje w sieci i tonik do twarzy. A do serum i kremu z przyjemnością wrócę.
Znacie markę Sensum Mare, coś miałyście z ich oferty?



Komentarze

  1. Pierwszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji spotkać się z tymi kosmetykami, ale mam je na swojej liście chciejstw :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tonik z tej marki. Czeka jeszcze w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sensum Mare to marka, która mnie aktualnie bardzo interesuje. A najbardziej chciałabym sprawdzić krem do twarzy, bo taka moc fajnych składników do mnie przemawia. Moja skóra też ma swoje lata i bardzo by mi się przydała taka morska pielęgnacja:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj koniecznie, mają dobry skład i cenowo też nie jest najgorzej :)

      Usuń
  5. Kosmetyki Sensum Mare są świetne :) Widać to po ich rosnącej popularności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty