SESDERMA AZELAC RU Liposomal Serum

Czytałam już wcześniej o kosmetykach tej marki, myślałam, wahałam się i w końcu kupiłam serum Azelac Ru hiszpańskiej firmy SESDERMA i to był strzał w dziesiątkę.
Właściwie to kupiłam zestawik w bardzo promocyjnej cenie: serum + krem do mikrodermabrazji za 169 zł:

W dzisiejszym poście opiszę serum, w kolejnym krem do mikrodermabrazji.

Serum Azelac RU zostało opracowane specjalnie dla potrzeb skóry z przebarwieniami pozapalnymi, pociążowymi, melasmą, objawami fotostarzenia, naczyniowej lub wrażliwej oraz dla cer z trądzikiem różowatym. Formuła serum opiera się na nanotechnologii, czyli transportowaniu składników aktywnych zamkniętych w liposomach w głębsze warstwy skóry, zwiększając działanie preparatu. Serum jest bardzo dobrze tolerowane przez skórę, dociera aż do skóry właściwej zapewniając intensywne działanie depigmentujące.
Serum głównie pozwala rozjaśnić i zredukować intensywność plam o różnym pochodzeniu oraz zapobiega ich pojawianiu się.


Serum zawiera: 
- Kwas azelainowy- hamuje tyrozynazę, działa przeciwzapalnie i antyoksydacyjnie,
- Retinol   - rozjaśnia przebarwienia, 
- Niacynamid - zmniejsza rumień, działa łagodząco i antybakteryjnie,
- Liposomy 4-butyl rezorcylu - blokują enzymy biorące udział w syntezie melaniny, 
-Liposomy Undecylenianu fenyloalaniny – zmniejszają wiązanie melanotropiny z receptorem,
-diacetyl boldine - z drzewa Chilean Boldo odpowiedzialny jest za stabilizację/blokadę tyrozynazy w formie nieaktywnej, wpływa na ujednolicenie kolorytu skóry, ma właściwości lecznicze i antyoksydacyjne,
- Liposomy Morwy białej, Glukozydu askorbylu - działanie depigmentujące, rozjaśniające i przeciwzapalne.


Moja opinia: Serum o pojemności 30 ml, w uroczej, szklanej buteleczce z gumową  pipetką. Zapach bardzo przyjemny, konsystencja zwarta, niezbyt rzadka, kolor biały- lekko żółtawy. Wystarczą 3 kropelki, aby pokryć twarz, producent zaleca stosować na noc przed snem ( tak też robiłam). Ze względu na zawartość retinolu trzeba pamiętać o ochronie przeciwsłonecznej.
Serum nakładałam na twarz w formie masażu, niestety masaż nie trwał zbyt długo, bo szybko wchłania się. Po jakieś pół godzince nakładałam dodatkowo krem, aby zbytnio nie wysuszyła mi się cera, wiadomo retinol....
Serum jest świetne, poczynając od opakowania, przyjemnego nakładania kończąc na pozytywnych efektach. Buteleczka starczyła mi na 1,5 miesiąca. Producent zaleca stosować przez min. 3 msc. Ale już po ponad miesiącu używania byłam zachwycona: skóra rozjaśniła się, blizny posłoneczne zniknęły, niestety te głębsze ( mam kilka po czyrakach) zostały, stany zapalne zagoiły się, mało tego przestały wyskakiwać mi krostki, które pojawiają się przed okresem. Cera wygładziła się i poprawiła, koloryt wyrównał się. Serum używałam wraz z kremem do mikrodermabrazji, które ma również działanie rozjaśniające. Być może połączenie tych produktów tak pozytywnie wpłynęło na moją cerę, chociaż recenzje samego serum w internecie są także zachwalające.
Kupię oczywiście jeszcze jedną buteleczkę, mam ochotę na inne kosmetyki tej firmy, stworzyłam nawet już swoją listę. Kupiłam już krem pod oczy z retinolem Sesdermy, używam już ponad 2 miesiące, jak wykończę całkiem napiszę recenzję, ale już teraz mogę powiedzieć, że tak jest świetny! SESDERMA to moja nowa miłość tu link do strony: KLIK


Cena serum 128,69 zł, ja kupiłam w sklepie internetowym sklepestetyka.pl niestety nie widzę już zestawu, który kupiłam w tak fajnej cenie.

Kochani dużo szczęścia i miłości w Nowym Roku oraz spełnienia najskrytszych marzeń!

Komentarze

Popularne posty