Koncentrat przeciw niedoskonałościom LIERAC PRESCRIPTION

Niestety niedoskonałości, syfki, krostki czy jak tam to nazywamy zdarzają się nie tylko młodzieży, dorośli też często mają z tym problem. I tak jest ze mną...niestety. Ale znalazłam na to lekarstwo, późno, ale jest, oto:
Koncentrat dwufazowy przeciw niedoskonałościom firmy LIERAC


To mój pierwszy produkt tej francuskiej, istniejącej od 1975 roku firmy, pierwszy, który od razu przypadł mi do gustu i śmiało mogę rzec, że miłość do tych kosmetyków rozpoczęła się.
Ten dwufazowy koncentrat idealny do miejscowej likwidacji niedoskonałości szybko i skutecznie redukuje wypryski i stany zapalne, zapobiegając jednocześnie powstawaniu blizn.
NIEKOMEDOGENNY BEZ BARWNIKÓW • BEZ PARABENÓW

Cóż takiego on zawiera, że jest tak skuteczny:
  • KALAMINA bladoróżowy puder, będący mieszanką węglanu cynku i tlenku żelaza. Daje odczucie schłodzenia i ukojenia, miejscowo łagodząc objawy. Ponadto posiada właściwości odkażające, dzięki czemu pozwala zapobiegać infekcjom, w  okolicach występowania dolegliwości.
  • HYDROKSYKWASY (10%) Kwas salicylowy należy do grupy β-hydroksykwasów i jego rola polega ddziałaniu keratolitycznym i ułatwianiu przenikania do skóry innych składników aktywnych. 
  • KWAS AZELAINOWY NOWEJ GENERACJI wybrany przez Laboratoria LIERAC kwas azelainowy jest szczepiony na cząsteczkach glicyny, by zapewnić skórze uczucie komfortu i właściwe nawilżenie. Szczepiony kwas azelainowy pozwala znacząco zmniejszyć liczbę Propionibacterium acnes na skórze i wygładza fakturę skóry. 
  • CYNK  reguluje wytwarzanie sebum (hamowanie 5-α reduktazy), wykazuje właściwości antybakteryjne, przyspiesza procesy gojenia, działa jak antyutleniacz i przeciwdziała stanom zapalnym.
  • KAMFORA zapewnia działanie antyseptyczne
  • MENTOL wyselekcjonowany z olejku eterycznego z mięty pieprzowej. Posiada silne właściwości przeciwświądowe, antyseptycznie i lokalnie znieczulające.

Buteleczka o pojemności 15 ml zawiera puder osadzony na dnie i płyn, który występuje na górze. Zapach intensywny, wyraźnie wyczuwam kamforę. Należy nakładać wieczorem na wszelkie niedoskonałości, których chcemy się pozbyć. Ważne, aby nie wstrząsać przed użyciem! Zanurzamy patyczek na samo dno i nakładamy na krostki. Może wystąpić chwilowe uczucie pieczenia. Proszek nie osypuje się, zazwyczaj rano jest w tym samym miejscu, na który nałożyliśmy wieczorem. Dość wydajny, mnie podkrada córka, więc szybko jest wykańczany, ale kupiłam już drugie opakowanie.
I cóż jakie efekty? JEST BOSKI, to mój lek na pozbycie się w szybkim czasie wyskakujących przed okresem syfków, a zwłaszcza bolących guli na brodzie. Wysusza ekspresowo wykwity skórne i rozjaśnia zaczerwienienia.
Oto przykład: zrobiła mi się gulka pod skórą, normalnie zaczęłabym ją męczyć, a dzięki koncentratowi Lierac po 3 dniach znikła, wchłonęła się. Wpierw ją potraktowałam urządzeniem o którym pisałam tu - Darsonval, potem nałożyłam grubą warstwę koncentratu i tak samo na drugi dzień, trzeciego dnia ledwo ją wyczuwałam, a kolejnego nie było jej. Jest moc, oj tak!
I co najważniejsze w miejscach smarowanych tym pudrem nie pojawiają się nowe wstrętne syfki. Polecam, a może już używałyście?

Koncentrat jest w tej chwili w Hebe w promocji za 39 zł

Komentarze

  1. Ciekawy produkt, z marką Lierac nie miałam jeszcze przyjemności się poznać. Potrzebuję kosmetyku, który skutecznie działałby na wypryski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam moje ostatnie odkrycie serum Niacinamide marki The Ordinary, o którym pisałam ostatnio :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty