KREM AMINOCARE C.D.

O kremach i firmie Aminocare pisałam tu, dziś krótko przedstawię nowość, która pojawiła się w ofercie tej firmy: krem Aminocare Reverse
Otrzymałam do testów próbki kremów, które już poznałam wcześniej i 2 próbki nowego kremu:


Aminocare® REVERSE to nowa, ekskluzywna linia Aminocare, przeznaczona głównie dla Pań 30+. Krem zawiera inne składniki niż jego poprzednik: kolagen naturalny i kwas hialuronowy, które dają efekty widocznego wygładzenia skóry twarzy. Ta kombinacja aktywnych ekstraktów tworzy niespotykaną do tej pory na rynku kosmetycznym skuteczną formę pielęgnacji.

Aminocare® REVERSE wygładza i zmiękcza naskórek, przywracając elastyczność i wpierając odnowę uszkodzonych komórek skóry twarzy.

Kolagen naturalny, wyciąg z alg morskich i kwas hialuronowy zapewniają intensywne nawilżenie pozostawiając skórę jędrną, jedwabiście miękką i pełną młodzieńczego blasku. Certyfikowany, organiczny olej arganowy jest niezwykle bogaty w witaminy E. Niezbędne kwasy tłuszczowe i białka pomagają zwalczyć niedoskonałości tworząc linię naprawy skóry, wnikając głęboko do wewnątrz komórek. Już po kilku dniach widać pożądany efekt właściwej struktury i poprawę kolorytu skóry twarzy.

Ponadto zawarty w kremie olej z otrębów ryżowych, amino-jedwab i kompleks Celligent® dostarczają energii i jako antyoksydanty wspierają absorpcje składników kremu, co jeszcze silniej wpływa na zmniejszenie objawów starzenia się skóry

Moja opinia: Krem ma bardzo gęstą konsystencję, koloru żółtego i zapach, który kojarzy mi się z olejem arganowym, ale nie takim słodkim sztucznym, tylko z prawdziwym, którego zapach nie każdemu odpowiada. W zetknięciu z ciepłem dłoni nie jest już taki gęsty, świetnie rozprowadza się po skórze, szybko się wchłania. Niestety próbki starczyły mi zaledwie na kilka dni, więc ciężko stwierdzić jak wpływa na poprawę kolorytu skóry i jej jędrność. Jedyne co mogę stwierdzić to faktycznie twarz była przez ten czas nawilżona, wygładzona, bardzo mięciutka w dotyku. Krem jest dość drogi, ale mamy tu naturalne składniki, myślę, że tak jak jego poprzednik jest ciekawym produktem wartym przetestowania. Nakładałam też rano przed makijażem, nie wpływał negatywnie na jego trwałość, nie było problemów z nałożeniem podkładu, więc świetny pod makijaż.
Krem o pojemności 30 ml kosztuje 357 zł
Kupimy tu
Wszelkie informacje o firmie i kosmetykach znajdziemy na facebooku: klik

Komentarze

Popularne posty