Złuszczająca maska do stóp PUREDERM

Purederm Botanical Choice ™ Złuszczająca Maska do stóp jest regenerującą oraz złuszczającą maską przeznaczoną do pielęgnacji stóp w postaci specjalnych 2 skarpet. Usuwa wszelkie zrogowacenia w krótkim czasie oraz wyraźnie wygładza nogi w przeciągu 2 tygodni. Papaja, cytryna, jabłko, pomarańcza i inne naturalne ekstrakty roślinne usuwają odciski i zrogowacenia, a ekstrakt z rumianku koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę.

Wiem, o złuszczających skarpetach napisano już dużo, ale one są naprawdę skuteczne więc i ja je pochwalę. W opakowaniu znajduje się para foliowych skarpet, wyciągamy, rozcinamy wzdłuż przerywanej linii i nakładamy na umyte, osuszone stopy, trzymamy 60-90 minut. Proste!

Ja trzymałam 90 minut, można na nie dodatkowo założyć grubsze skarpetki. Skarpety są porządnie nasączone i czuć to chlupanie podczas trzymania ich na stopach. Na początku czułam lekkie rozgrzanie, potem chłodzenie, zapach taki sobie ziołowy. Po 90 minutach zdjęłam skarpety, umyłam, osuszyłam, koniec zabiegu.
Złuszczanie powinno nastąpić w przeciągu 4-7 dni od użycia, u mnie to nastąpiło po tygodniu. Z każdym kolejnym dniem złuszczanie obejmowało coraz większe partie skóry na stopach, nawet w okolicach palców. Przez ten czas nic nie czułam, żadnego pieczenia, ściągania, po prostu skóra spokojnie złuszczała się bez żadnych nieprzyjemnych dolegliwości. Nie wiem czemu, ale u mnie to nie były grube płaty, które można złapać i od razu zdjąć grubszą partię. Były to drobne płatki skóry, których ściąganie było pracochłonne. Do tego stopnia, że któregoś dnia po prostu przestałam się bawić w zrywanie skórek, podczas kąpieli użyłam rękawicy Kessa,  wymasowałam nią  stopy i jednocześnie pozbyłam się odstających skórek. Złuszczanie trwało ponad tydzień, nie nie będę wstawiała zdjęć, widok jest niezbyt ładny, więc najlepiej zrobić to jeszcze teraz dopóki nie założymy sandałków. Podczas złuszczania nie używałam żadnych peelingów ani kremów.
A jak stopy wyglądały po całym zabiegu?
No pięknie, naprawdę jestem pod wrażeniem, skóra zrobiła się gładziutka, przyjemna w dotyku, jakaś taka ładniejsza, w każdym razie w lepszym stanie niż przed, za cenę ok. 20 zł warto, bardzo polecam!!! Ja jeszcze kupię i użyję.
Dostępność: Hebe, podobno kiedyś były w Biedronce.

Komentarze

Popularne posty