Facefitness Sekret młodości



Facefitness – gimnastyka twarzy to naturalny, prosty i tani sposób zachowania skóry twarzy w zdrowiu i dobrej kondycji.
Mało kto wie, że pod skórą twarzy znajduje się ponad 50 mięśni, które można wyćwiczyć, tak jak wszystkie inne mięśnie w ciele. Gdy zaczynamy z nimi pracować zwiększają swoją objętość i napięcie, działając jak naturalny lifting. Jeśli nie są ćwiczone, z wiekiem wiotczeją. Wraz z ich rozluźnieniem pojawiają się fałdy pod oczami, na policzkach i pod brodą. Ćwiczenia nie kończą się na od szyi w dół, spędźmy trochę czasu przed lustrem i poróbmy grymasy.
W książce Patrycji Kondrackiej „ Sekret młodości Facefitness” autorka proponuje program redukcji zmarszczek w 30 dni. Na początek seria 12 prostych ćwiczeń, które należy wykonywać codziennie przez minimum 30 min najlepiej rano lub wieczorem bez makijażu. Zaczynamy od rozgrzewki, a kończymy na masażu rozluźniającym. W książce można również znaleźć ćwiczenia na poszczególne partie twarzy, dla świeżo upieczonych mam oraz dla mężczyzn.
Na końcu książki znajduje się kalendarzyk, w którym można odznaczyć dni, w których ćwiczyłyśmy.
Około pół roku temu ćwiczyłam cały miesiąc około 25 min. codziennie.

Co zauważyłam?
Wydaje mi się, że twarz była na pewno gładsza, bardziej promienna, trudno coś powiedzieć o spłyceniu zmarszczek, bo oprócz kurzych łapek, tych głębszych zmarszczek jeszcze nie zauważyłam.
Od wczoraj postanowiłam, ze znowu zacznę robić minki, lepiej zapobiegać niż potem zastanawiać się nad operacją plastyczną. Wiec ćwiczę pilnie, wam też polecam!

Strona Patrycji Kondrackiej, gdzie można poczytać o gimnastyce twarzy:
http://www.facefitness.pl/

Komentarze

Popularne posty