HIALUCELL RECENZJA

Jakiś czas temu zażywałam przez 3 miesiące preparat o nazwie HIALUCELL 4900, akurat trafiałam w aptece na promocję (9,99 zł)  ze względu na krótki termin ważności. Cena regularna waha się w granicach 40,00 zł.

HIALUCELL 4900 to suplement diety,  przeznaczony do profesjonalnego nawilżania i regeneracji skóry od wewnątrz. Dzięki specjalnie opracowanej recepturze, łączącej wzajemne działanie kilku składników może wspomóc likwidację niekorzystnych zmian w wyglądzie skóry, na które nasza cera narażona jest wraz z upływem czasu. HIALUCELL 4900 może również stanowić uzupełnienie zabiegów kosmetycznych i dermatologicznych, służących nawilżeniu i regeneracji suchej oraz odwodnionej skóry.
1 kapsułka  zawiera:
  • Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy (200 mg) o masie cząsteczkowej nie większej niż 4900 Da,
  • Ekstrakt z pędów z bambusa (200 mg) – bogate źródło naturalnego krzemu,
  • Wielonienasycone kwasy tłuszczowe (WNKT) OMEGA 6 z oleju ogórecznika lekarskiego, który jest źródłem cennego kwasu gamma-linolenowego (200 mg),
  • Cynk (7,50 mg)  który pomaga zachować zdrową skórę, włosy i paznokcie.
Opakowanie zawiera 30 kapsułek, zaleca się stosować 1 tabletkę dziennie. Producent zapewnia, że efekty są widoczne po 4 tygodniach zażywania.
Moje wrażenia: wygładza skórę, wpływa na wzrost paznokci, ale co najważniejsze nawilża niesamowicie cerę! Stan taki pozostawał przez długi czas po zaprzestaniu łykania witaminek. Mogłabym nawet po umyciu nie smarować się żadnymi kremami. Jeśli komuś zależy na nawilżeniu to polecam! Ja na pewno jeszcze wrócę do tego preparatu.

Komentarze

Popularne posty