Olejowanie włosów


Olejowanie włosów to nie nowość – od dawna ten sposób pielęgnacji włosów jest praktykowany przez Arabki i Hinduski, które mają piękne, długie i lśniące włosy.
O olejowaniu można poczytać na wielu różnych blogach, ja też stamtąd dowiedziałam się o tym cudownym sposobie poprawy wyglądu włosów. Chociaż może nie wszyscy o tym słyszeli ( np. u mnie w pracy nikt), nawet moja fryzjerka jak jej o tym wspomniałam zrobiła duże oczy…
Do moich ulubionych, wypróbowanych i do takich do których jeszcze wrócę należą:

Numer 1 - OLEJEK KHADI

Pojemność 210 ml, cena ok. 58,00 zł

Zawiera:

• Olej sezamowy, który wnika w głąb włosa, odżywiając go od cebulek aż po końce,
• Olej kokosowy - odżywia włosy,
• Olej rycynowy - przyspiesza wzrost włosów,
• Amla - nadaje włosom blask, wzmacnia, ochrania przed infekcjami skóry, usuwa łupież, przyśpiesza wzrost, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu,
• Bala - wzmacnia włosy oraz nadaje im witalność,
• Olej z wyciągiem z rozmarynu posiada silne właściwości odkażające, zapobiega powstawaniu infekcji skóry głowy oraz powstawaniu łupieżu,
• Bhringaraj działa odżywczo na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów, łysieniu i siwieniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek. Sprawia, że włosy są miękkie oraz podatne na układanie,
• Brahmi nadaje sprężystość,
• Olej z nasion marchwi odżywia włosy.

WŁAŚCIWOŚCI:
- wzmacnia i odżywia włosy
- zapobiega wypadaniu włosów
- stymuluje ich szybszy wzrost
- zapobiega przedwczesnemu siwieniu
- zwalcza łupież i leczy infekcje skóry głowy

Jak go stosuję: Producent poleca stosować 2-3 razy w tygodniu, wmasować w skórę głowy lub nałożyć na całą długość, trzymać pod czepkiem 2-3 godziny i zmyć. Ja zaczynam od nakładania na skórę głowy, masuję i przeciągam na całe włosy, trzymam na włosach całą noc. Rano bez problemu zmywam szamponem. Zapach jest dość intensywny, ale można się przyzwyczaić.
Moje wrażenia: używałam 1-2 x w tygodniu przez parę miesięcy (bardzo wydajny) po jakimś czasie zauważyłam nowe baby-hair, włosy były odżywione, lśniące, nie wypadały, ładnie się układały, mimo tego, że od skóry szybciej rosły nie wpływało to aż tak bardzo na porost całej długości. Niestety męczę moje włosy codziennie układaniem, suszeniem suszarką, lakierowaniem i gdyby nie to pewnie miałabym włosy po tym olejku do ziemi ( żart oczywiście), a tak długość pozostaje wciąż taka sama. Mimo tego oczywiście polecam!


Numer 2 - OLEJEK SESA

Ajurwedyjski środek powstrzymujący wypadanie włosów. Stymuluje wzrost gęstszych, zdrowych i długich włosów. Eliminuje łupież. Receptura olejku pochodzi ze starodawnych ajurwedyjskich pism. Składa się z 18-tu bogatych w składniki odżywcze ziół, 5 olejków doskonale nawilżających włosy i mleka.
Olejek jest bogaty w witaminy C i E. Regularne używanie oleju powoduje że włosy stają się lśniące i zdrowe a cebulki doskonale odżywione.

Pojemność 90 ml, cena ok. 25 zł

Jak stosuję: Można nałożyć na 2-3 godziny lub tak jak ja to robię na całą noc. Rano zmywa się bez żadnych problemów. Zapach jeszcze bardziej intensywny niż Khadi, ale mnie się bardzo podobał ( taki typowo orientalny).
Moje wrażenia: stosowałam 2 x w tygodniu przez dłuższy czas, bo olejek jest bardzo wydajny, po zmyciu miałam lśniące włosy, fajnie się układały, zapobiegał puszeniu, myślę że olejek na porost włosów też miał wpływ. Polecam!

Stosowałam również inne olejki: amla, kokosowy, migdałowy, ale te dwa to moje typy!

Aishwarya Rai (40 lat) indyjska aktorka i modelka

Komentarze

Popularne posty